Grafisk profilering der sikrer et godt greb i den røde tråd er god visuel identitet der signalerer professionalisme!

Den grafiske profil er virksomhedens ansigt udadtil. Det er hvis ikke altid så ihvertfald meget ofte de grafiske virkemidler som logo, visitkort, hjemmeside o.lign. der skal formidle et godt førstehåndsindtryk og sende signaler om professionalisme.

AdMad laver effektiv grafisk profilering, tegner jeres visuelle identitet og samler det hele i jeres egen grafiske manual. Vi binder det hele sammen med den røde tråd og til jordnære priser.

Hos AdMad laver vi grafiske profiler. Med udgangspunkt i fornuftigt og godt grafisk design, logo design og grafiske elementer tegnes den visuelle identitet. Det grafiske grundfundament til at pakke budskaber, information og produkter effektivt, pænt og appetitligt ind, skabes og gøres til en effektiv formidler af din virksomhed.

Ring eller skriv og lad os tale om professionel grafisk identitet!

Uden det rigtige design er visitkortet ikke meget værd … tværtimod!

Visuel identitet, logo og papirlinje

Kr. 11.700,-

Samlerabat fratrukket kr. 2.200,-

Inkl. Logo – oplæg med 1 forslag, design af papirlinie inkl. 2 sidet visitkort, brevpapir, konvolut samt mini designmanual, m. beskrivelse af farvetyper, skriftbrug m.v.

I bedømmes, vægtes og vejes konstant på den visuelle identitet!

En virksomhed bedømmes hele tiden på det synlige grafisk design. På de materialer de sender ud, på det logo design de har, på det hjemmeside design kunderne finder på internettet og i det hele taget på virksomhedens grafiske virkemidler – altså virksomhedens grafiske identitet. Hvilke signaler sender I og hvad er det I vil genkendes på?

Der bør være ensartethed og konsistens i Jeres grafiske profilering. Og der bør være sammenhæng mellem alle Jeres materialer. Ikke bare fordi det ser godt ud, men fordi det signalerer professionalisme.

En god grafisk profil skræmmer ikke kunderne væk.

Hvis den grafiske identitet virker rodet og i bruger et grafisk design hvor f.eks. skrifttyper, farvevalg, logo design og de grafiske elementer ikke hænger sammen i virksomhedens forskellige materialer, så vil folk bevidst eller ubevidst mene, at Jeres virksomhed som helhed er rodet og usammenhængende! Altså uprofessionel. Og uanset at virksomheden kan have nok så godt styr og orden på dens kernekompetencer, er det ikke det signal man sender til omverdenen og potentielle kunder.
Derfor er virksomhedens grafiske profil – den visuelle identitet, der viser virksomheden frem så vigtig.

Hvem ville du være uden ansigt?

Uden Jeres egen særegne grafiske profil
( cooperative identity eller grafisk profil ) er I uden visuel identitet og meget svære at få øje på eller at huske – specielt i  mediebilledet, hvor konkurrencen er hård og hvor det er vigtigt ikke at forsvinde i mængden.

Med en godt fungerende sammenhængende grafisk profil der binder virksomheden grafiske sammen og viser en helhed, bliver I derimod svære at overse. Med visuel identitet distancerer I jer positivt i forhold til jeres konkurrenter. I får en grafisk identitet og et ansigt som kunder, leverandører og andre interessenter kan få øje på og forholde sig positivt til.

Bekend kulør og skil jer ud med visuel identitet

Grafisk design kommunikerer og sender signaler både omkring hvem I er og hvordan Jeres virksomhed er skruet sammen. En godt gennemtænkt grafisk linje signalerer også i allerhøjeste grad, at I har orden i sagerne, at I ikke overlader tingene til tilfældighederne, og at I ikke er faldet bag om dansen!

Hvorfor design?

Design sender nogle signaler både omkring hvem I er og hvordan Jeres virksomhed er skruet sammen. Godt gennemtænkt design signalerer også i allerhøjeste grad, at I har orden i sagerne, at I ikke overlader tingene til tilfældighederne, og at I ikke er faldet bag om dansen!
I skal ikke blot være en tilfældig i mængden – én der ligner alle de andre. I skal være Jer selv og I skal lægges mærke til og senere genkendes!

Godt grafisk design skal være brugervenligt, formidle et budskab godt, det skal være lettilgængeligt og spændende. Gennem det grafiske design formidles et effektivt budskab om professionalisme ligesom godt grafisk design fortæller noget om afsenderen og godt grafisk design formidler stemning, atmosfære og favner modtageren.